Digia Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2020 on julkaistu

Digia Oyj Pörssitiedote 22.2.2021 klo 12.00

Digia Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2020 on julkaistu suomenkielisenä ja englanninkielisenä yhtiön internetsivuilla osoitteessa digia.com. Vuosikertomus on myös tämän tiedotteen liitteenä pdf-tiedostona.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen, vuoden 2020 tilinpäätöksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportin.

Digia julkaisee vuosikertomuksen ensimmäistä kertaa European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisesti. ESEF-tiedostot ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Lisätietoja:

invest@digia.com

Jakelu:

digia.com

743700QVAG6OXK5OP587-2020-12-31_fin.zip (zip)
743700QVAG6OXK5OP587-2020-12-31_fin.zip

Digia on ohjelmisto- ja palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan uudistumaan verkottuvassa maailmassa. Meitä digialaisia on yli 1 200. Juuremme ovat Suomessa, ja toimimme asiakkaidemme kanssa kotona ja kansainvälisesti. Rakennamme yhteispelillä maailmaa, jossa digitaalisuus toimii ja tuntuu. Digian liikevaihto vuonna 2020 oli 139,0 miljoonaa euroa. Yhtiö on listattuna Nasdaq Helsingissä (DIGIA). digia.com

Haluatko pysyä ajan tasalla Digian kuulumisista?

Tilaan:

Uutiset / Lehdistötiedotteet / Pörssitiedotteet / Johdon liiketoimet